Nil00 ya herkes bunu soruyor, kimse yazmaktan bıkmadı😂 Herkesin midesi bulanacak, kusacak, ağrısı olacak diye bir şey yok, içinizi ferah tutun. Ben 38 haftalık hamileyim, başından beri hiçbir şikayetim olmadı çok şükür. Karnım büyümese hamile olduğumu anlamazdım. Bol bol dua edin, halinize şükredin🎈🥲