Ben de 39+5 im ara ara adet agrisi gibi agrilarim oluyo geciyo. Tek gecmeyen sol bacagim nasil anlatayim baldir kisminda bi sanci ustune basamiyorum kasilip kalmis gibi naptiysam gecmedi 😥 topallayarak yuruyorum 🤭 hareketlerinde azalma var ama hissediyorum yine de az az da olsa. Bu zamanlarda azalma olmasi cok normal sanirim onemli olan gunde 10 kere hissedebilmekmis oyle demisti doktorum