Sinem_su16 ben de sadece disardan alıp iciyorum. Kaynanmış sudan bile igrenmistim. Simdi o kadar da degil ama yinede disardan 1 L 5 L diye alıyoruz. Hamilelikte su icmek cok iyi. Hem bebek icin hemde enfeksiyon falan olursa diye. En cok suya da ihtiyac duyuluyor. Bazen icemeyince sarıkız falan alıyorum maden suyu. O da iyi geliyor tavsiye ederim. Haftada 2.3 kec ic. Rahatlatıyor bayaa insanı yani