Merhaba 7 aylık hamileyim böbrek taşıdan şüphelenip ultrasona gönderdiler devlette şubata kadar gün yok dedi bir kaç hastane özelde yaptırcam ama görevli doktora sorarken hamile riskli olurmu falan dedi korktum başına böyle bir şey gelen varmı hamilikten öncede gittim böbrek taşı için hamileler giremez yazardı hep