Arkadaşlar bugune kadar bırseyım yoktu bugun ablama geldım 3 yasında yıgenım var ama zayıf kılolu degıl onu 4 5 kez kucagıma aldım yarım saat sonra faln migde bulantım ve agrım oldu migdemde birde üşüme oldu sizce neden acaba kaldırdıgım ıcın mı yoksa 20. Haftada migde agrısı bulantı olabılırmı