Bebeğimin dün geceden beri el kol hareketlerini hissetmiyorum. Bi ağrı bi gerilme gibi bi his bikaç kere hissettim okdr ama göbeğimin kıpırdaması veya el kol hareketi hissedemeden, ama normalde kıpır kıpırdır, evham da yapmak istemiyorum, ilk gebeliğimdede bikere böyle olmuştu, derin uyuyor demişti gittiğimde .. 34+5 teyim.. doktorum da uzak onun yerine şuan, semt poliklinikde gitsem ulturason vs var mı bakarlar mı varsa da randevu almadan gitsem? Bilgisi olan yazabilir mi