fizikcianne tabi ki gerekli, gereksiz diyenlerin yorumlarını hayretle okuyorum şuan 😅 ilk bebeğim kız olmasına rağmen (alt açmanın üstünde ; bezi bezin altına koyup değiştirmeme rağmen ) aksilikler yaşanabiliyorken… kesinlikle lazım. Ki kirlenmediği halde bile avm de falan mecbur kalıp değiştirdiğimde böyle bi şey olmasa bile atıyorum ben. Herkes aynı titizlikle yapmıyor bazı işleri maalesef.