Bizde aralık bebeğiyiz. nohut battaniye, bir tane penye , iki müslin aldım. Evet havalar soğuk olacak ama ev doğalgazlı cok soğuk olacağını düşünmüyorum dışarı çıkınca zaten kalın battaniye örtüyoruz evde müslin örterim diye düşündüm cok örtüp bebeği bunaltmamak adına