seren123 Merhabalar anneler, ben 15 haftalık hamileyim. Siz 2. Gebeliğinizde ne zaman hareketleri hissettiniz ?
Elif380 seren123 çok zayıf olduğum için erken hissettim 14-15 de az az hissediyordum ama 16 dan beri daha belirgin hatta şimdi 20 haftalık olduk dışarıdan bile görünüyor hareketleri 🥰🥰🤭
2lokummannesiii seren123 pıt pıt diye küçük haftalarda hissettim net 16dan sonra hissettim. Kilo almadığım için bence hissettim. Ama 20 haftalıkken çok daha belirgin oluyor.
teacher-mom21 seren123 ya benim ilk hamilelik ama hissediyorum sonra göbeğime doğru bir huylanma oluşuyor acaba bebiş mi diyorum mutlu oluyorum