Bende 20 haftalık hamileyim doktor kontrolüm de söyledim doktora regl ağrısı gibi ağrılarım var kasıklarım ağrıyor yürümemi kısıtlıyo dedim ama normal dedi bana. Bebek büyüyor rahim büyüyor organlar yer değiştiriyor dedi. Bi de benim 2.gebeligim haliyle normal dedi