Canann1601 Ben gittim. Oyuncaklar çok güzeldi. Çoğu Trendyol ve Hepsiburada favorilerimdeydi. Sadece yengeç 800 liraydı. Ben üç tane banyo oyuncağı, bir tane yengeç, tummy time kartı, dişlik çıngırak ve askı aldım. Hepsi çok güzeldi. İstediğim birkaç ürünü bulamadım sadece.