Canann1601 nerdeyse hersey bitmişti. Bebek askısı çok uygundu 14tl ama 2paket kalmıştı, şansıma pembe, aldım onları. Ağız mendili 3paket kalmıştı 1tane aldım her yerimiz bebek mendili oldu. Wee baby nin emzik kutusu. 2li bebek yastık kılıfı. 10lu süt saklama poşeti. Bi de biberon kurutucu aldım, plastikten yapılmış şeylerin nemli kalmasına uyuz oluyorum