Merhaba güzel anneler 🌸Bugün oğlumla 40+0 günlük olduk. 2 gündür göğsümün altı ile karnımın üstünün arası acıyor. Sanki birisi derimi çekiyormuş gibi. Nst de kasılmalarım da çıktı ama ben hissetmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Doğum belirtisi mi acaba bu acıma hissi.