mom28_ Aşılama olalı bugun tam 7 gün oldu herkes aşılama sansı düşük diyor ama yinede umut her zaman var degil mi arkadaslar yeni aşılama olan yada aşılaması olumlu olanlar yazabilir mi
Ylzsvnk mom28_ 2 aşılama olumsuz oldu ama herkeste olumsuz olacak diye birşey yok mesela benimle birlikte yaptıran arkadaşım aşılama tutu hamile
zey35 mom28_ aşılamanın şansı düşük deselerde tabikide tutma şansı var tabikide yavrum. benim ilk aşılamam tutmadı 2.si tuttu ama kimyasal oldu canım . ay sonunda 3.kez deneyelim dedi doktorum reglimin başlamasını bekliyorum☺️
merylii_ mom28_ kafanı bozma bence bana da dediler en azından bir kez deneyim diyip gittim ilkinde tuttu
Ylzsvnk mom28_ sorun yok kuzum polikistik över var regl düzenli kilom yok fakat 1 dış gebelik geçirdim bir daha kalamadım o yüzden yapıldı tutmadı ama doktorum tüp bebeğe geçmedi şuan vitamine başlatı ve bu ay soğan kürü de yaptım bakalım günümü bekliyorum
mom28_ Ylzsvnk bizdede sorun yok pcos falanda degilim hersey cok normal eşiminde benimde ama 2 yıldır olmadı ilk aşılamam bu
6Hasret6 mom28_ 4. Aşılama pco görünümü vardı ama reglim hormon tesletim yumurtlama falan herşey normaldi 5 günlük klomen ve ovitrelle sonunda aşılama yapıldı ve pozitif
6Hasret6 Esrashshshssh yok hiç bişey hissetmedim açıkcası zaten 2den sonra insan bi alışıyor 🤭 bunda bile adet olacam kesin die tekrar randevu almayı düşünüyordum.