fizikcianne Kızlar 2-3 gündür karnımda bebek toplanıyor hissediyorum toplandığı yer iğne gibi batıyor. Bu neden olur?
Sevince fizikcianne bir kaç haftaya geliyorum diyor 😄 son haftalarda toplanma oluyor hatta geçen cuma sezeryan oldum mideye doğru toplanmış bebeği çıkardıkları hissettim midem kopuyordu sanki.
Sevince fizikcianne korkma ya, sezeryan da olsan her şey geçiyor bak 1 hafta oldu toparladım acısı var kızlar kolay değilm, ödem oldu bende bacaklar şiş ayaklar ağrılar ama geçiyor gübinre 4 tane parol aldım sende iç verir doktorun rahat edersin.
Passions fizikcianne yinede devamlı sancıyla birlikte toplanma kasılma olursa doktora görünün ama sadece toplanma hareketleri cok normal kalkıp biraz dolasın evin icinde düzeliyo sonra😊