BusraEda
Dini konuları konuşmak yasak türü bir kural vardı galiba.
B u arada müslüman olmayanlarda vardır illaki aramızda 😊. Saygı duymak lazım
Semaaa
[bilinmeyen] herkesin doğrusu kendine doğru herkes sizin gibi düşünmek zorunda değil.
Minikheyecan
İyi olmuş 😃 Şeriat bilmem ne ne saunması gidin mecliste savunun şurada uygulamada ne alaka yani hayret bişey iyice saçmaladınız
Ebraradinn
Şeriat mı? Hangi devirde yaşıyorsun sen bence burdanda atsınlar seni
AlininAysesii
Savunacak başka yer mi bulamadınız, iyi yapmışlar.
Umarım buradan da atılırsınız 🙏🏻
Benay
[bilinmeyen] dini konuları konuşmak ve bu konuda rahatsız edici olmadığını düşünsenizde malesef kurallarda yasak happy kidsi bilemem ama burda izin vermiyorlar
nimetdeniz
[bilinmeyen] Şeriat nedir ya burası bunun yerimi inşallah burdan da atılırsınız
Denizliche
Şeriat in ne anlama geldigini biliyormusun yoksa kulaktan dolmami savunuyorsun? Atılman gayet normal 😉
AlininAysesii
Aha, buradan da atıldı 😂😂😂
nimetdeniz
Iyi oldu 🤣