fizikcianne bence böyle bi hata yapmayın. Devletin çalışan anneye sağladığı imkanı, özel sektör sağlamıyor. Arkadaşım da memur ve 2 yıl ücretsiz izne çıktı, bebeğini de büyüttü. Artık çalışmayı özlediğini söyledi ve geri döndü işine. Çalışma ortamının huzurlu olması evet önemli ama ekonomik koşullar da göz önüne alınmalı. Özel sektörde olan rahatsız ortam kadar kötü bi ortamınız olduğunu düşünmüyorum. En kötü ücretsiz izne çıkmalısınız bence.