Molfix kullanıyoruz en memnun kaldığım bu oldu ama daha öncesinde sleppy vs kullandım popişi sevmedi bende zaten pek sevmedim sızdırdı. Bez hamilelikte stok yapma bence pişik yapabiliyor çünkü her popiş sevmiyor yenidoğan için kaç bez kullanıldı bilemiyorum küvez sürecimiz oldu mesela orada pek kullanılamadı çünkü besleme yapılmadı