
Kızlar merhaba benim bir sorum olcak 2 yaşında bir oğlum var doğumdan 5 ay sonra adetlerim düzensiz olmaya başlamıştı 3 ay hiç olmadım ondan sonraki aylarda kanamam hiç durmadı yaklaşık bir ay kadar oldu doktora gidiyorum tedavi için bana kitle yada kist olabilir adetin dursun ondan sonra tekrar bakalım ama yumurtalıkların pek sağlıklı görünmüyor dedi amh testi istedi 1.0500 ml cıktı bu değer iyi mi başına gelen var mı ultrason görüntüsününde paylaştım sizce bu nedir kist mi kanamam ilaçlarla durdu pazartesi günü gidicem ilaç yazdı onlArı kullanıyorum ve bu arada son bir yıldır korunmuyoruz gebelik yok 2.ye hamile kalamıyorum çok şükür bir tane var Allah olmayanlar da versin inşallah ama doktor yumurtalıkların sağlıklı görünmüyor deyince kafaya taktım benimle aynı durumda olanlar varmı nasıl bir tedavi uyguladınız yardımcı olurmusun lütfen