12 saat arayla dik oturur şekilde bol su ile alınması gereken ve 30 dakika yatılmaması gereken bir ilaçmış. Sivilce ve akne tedavisinde de kullanılıyormuş.
Ama doktorum bana düşükten sonra 2. Tüp bebek denemesine geçene kadar enfeksiyon kapmıyım diye verdi. İşe yarıyor mu?
Google da kilo da verdirdiği yazıyor doğru mu?
Doğru kullanıldığı halde yan etki yaşayan var mı?