momlife10 Kızlar 15+1 haftalik şuan. Son 1 haftadır adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor kasık bölgemde belime ve bacaklarıma vuruyor aynı durumu yaşayan varmı ve normal mi? Adet ağrısına o kadar benziyor ki sanki kan gelecekmiş gibi hissediyorum
esinceeee momlife10 rahmin büyüyor bebek daha çok tutunuyor Rahime endişe etme ağrın sancın geldiğinde hemen uzan be sola dön
3prens1prensesmom momlife10 enfeksiyon olabilir canim benimde ayni sekilde sikayetim vardi yuksek enfeksiyon cikti doktorunla konusman gerek bunu tahlille bakar sknti olup olmadigina🥰
mervemurat16 momlife10 normal gebeliğin ilerleyen zamanlarındada oluyor özellikle döneminize denk gelirse ağrı hissi artabiliyor
Minigiim-vebenn52 herkes bir olmaz bize göre normaldir bişi olmamıştır ama senin durumun belki farklıdır anlattığına göre de normal hafif ağrı değil bence doktorunla görüşmelisin en azından acile git gece
3prens1prensesmom momlife10 ben baya siddetli hissediyordum ve peynirimsi akintim vrdi 2 hafta 4 antibiyotik kullandim asiri yuksekti