Mzzz bende evlenmeden önce yoktu, evlendikten birkaç ay sonra hamile kaldım ve hamilelikle birlikte çoğaldı ilk aylarımda fazla yoktu ama şuan içinden çıkılmaz bi hale geldi, gün geçtikçe dahada kötüleşeceğinden korkuyorum. Sürekli el yıkamak her dokunduğum eşyadan sonra beni çok yoruyor, hele tuvalette çok derin kaygı yaşıyorum idrar takıntım var üzerime sıçrar diye ödüm kopuyor tuvalete girmek işkence oldu benim için. Evin heryeri pismiş gibi geliyor bazen çok tiksiniyorum, ben halsizliğimden dolayı temizlik yapamıyorum ve çok tiksiniyorum en ufak tozdan bile, annem ablam temizlik yaptı evimde ama yinede tatmin olamıyorum, hala heryer pismiş gibi geliyor. Oturduğum koltuktan, yattığım yatağa kadar. Dışarı çıkamaz oldum artık pislik bulaşır korkusundan. Daha önce asla böyle biri değildim noluyor bana anlamıyorum birden böyle bişeyin içinde buldum kendimi, hamilelikle mi ilgili yoksa kafayı mı yiyorum, geçer mi bilmiyorum çok korkuyorum. Hergün ağlıyorum bu yüzden.