Herkese merhabalar 🌸 bugün tam 37+0 haftalık hamileyim. Yaklaşık 5 gündür çok ağır burun akıntısı,tıkanıklığı, halsizlik, aşırı terleme gibi semptomlarla ilaçsız bi şekilde boğuşuyordum. Dün de test yaptırmaya gittim ve covid pozitif çıktı. Aslında iki gündür çok daha iyiyim ama yine de yaptırmak istedim. Tad koku tamamen gitti çünkü ama diğer semptomlar neredeyse bitti diyebilirim. Doktor kan sulandırıcı iğne verdi onu kullanmaya başlayacağım 10 gün süreyle ama doğuma bu kadar az süre kala böyle bi şey olması beni çok korkuttu. Bebeğime herhangi bir zararı olur mu geçirdiğim bu covidin ve doğum bu sırada gerçekleşirse kan sulandırıcının da herhangi bi zararı olur mu diye kafamda deli sorular 😔 Bilgisi olanlar bilgilendirebilirlerse çook sevinirim🙏🏻🌼