4 haftalık hamileyim. Beta HCG 1800.
Dün akşam az kahverengi kanama farkettim.
Biraz sonra çok az kırmızı kana döndü.
Doğumhaneye gönderdiler orda spekulumla baktılar. Kanama aktif mi diye?
Doktor keseyi gördü vajinal ultrasonda bu sabah. Ama sağlıksızsa düşsün deyip progestan vermedi. Baktılar sonra hiç bir şey yapmadan geri gönderdiler. Ben anlamadım bir şey. Sizce ne yapabilirim.???
Bu arada yazın da 8 haftalık bir düşük yaptım ben.