Bsrrgl Minisanne12 birbirimizi tanımayız ama bende 3,5 sene önce burdaydim şimdi tekrar nasip oldu ☺️
Leylalyla Minisanne12 bende 1.5 senedir kullanıyorum 😅 doğurdum ama kids burası kadar hareketli değil. 🥲
Leylalyla Minisanne12 valla mı? Hic gidipte konu açmadım ya hala bebekle veya dertlesmek için buraya konu açarım. Eminim birçok doğum yapmış anne de hala burada 🤭
Aleynanin_annesi34 Minisanne12 ben varım çok eski ama doğurduktan sonra baya bı girmedim uygulamaya şimdi ikinciye hamile olunca tekrar sahalara geri döndüm 😁
Aleynanin_annesi34 Minisanne12 kidse hiç geçmedim anne bebek bakım uygulaması vardı orayı kullandım. Hamile olunca tekrar bu uygulamayı aktifleştirdim özlemiştim be😃 burda kimler yoktu cansın ,Alya vs vardı şimdi varmilar bilmiyorum iki buçuk yıl önceydi