Selam herkese. Benim kanımda pıhtılaşma eğilimi cikti, tüp bebek ile ilk hamileligim 14+2 deyim bir süredir kullaniyorum oksapar 4000 bu igneyi kullanip doğumda sorun yaşanıyor mu acaba kanama durmazsa falan diye korkuyorum tecrübe eden var mı acaba benim içimi rahatlatin nolur ya