G422745a Kızlar 3 ay bıtmek uzere benım basım cok agırıyo parol kullanıyorum dun gece bır tane ıctım kesmedı gunde kac defa kullanabılırız lutfwn cevap yazar mısınız bır zararı olur mu acaba
cihandurumerve G422745a magnezyum yazdırın doktorunuza iyi gelir diye umut ediyorum bende fena ağrı çekiyorum her gün
Tuba_a G422745a Aynı ağrıları o dönem bende çekiyordum. Her gün geçmeyen bir baş ağrısıydı magnezyuma başladıktan sonra çok şükür hiçbir şekilde baş ağrısı çekmedim doktorunuza magnezyum yazmasını söyleyin
Minigiim-vebenn52 G422745a erkek mi bebişin erkekte bas ağrısı çok olur diye biliyorum parol çok fazla kullanma günde bence ilaç sonuçta
Tuba_a Minigiim-vebenn52 Bana da kızda baş ağrısı çok olur dedi hatta doktorum hurafe ama öyle dedi bebişim kız
Denizzli20 G422745a 151 6dan sonra geçti baş ağrıların öncesinde neredeyse her gün ağlıyordu Allah kolaylık versin