Kızlar 28 haftaya gireceğim. 27.haftanın yaklaşık 3.gününden itibaren kasık ağrım oluyor 27.haftanın başında kontrolüm vardı bi sorun yoktu çok şükür. Fakat kontrolden 3 gün sonra başladı uzanınca geçiyor genelde ayakta da çok dolaşmıyorum aslında. Bu haftalarda yaşayan var mı acaba normal midir? Dün yoktu mesela bugün yine başladı beni bi bilgilendirirseniz sevinirim. Ağrıyıda şöyle tarif edebilirim sanki böyle içeride kaşıklarımdan biri yukarıya doğru çekiyormuş gibi ince bi sızı şeklinde.