Guldenn maşAllah benimda 3 400 aynı haftadayız ama tansiyon yukselmesi olmaya başladi ilaç verdi doktorum aceba normal doğum yapabilecekmiyim bilmiyorum şimdilik kontrol altında ama yükselmeye devam ederse sezeryan olabilir en azından kilosu gelişimi iyi olsun inşAllah sağlıcakla kucağımıza alırız bebislerimizi