Tezgel Kizlar merhaba . 13.5 haftalik hamileyim bugun doktor kontrolum vardi . Plesantasi biraz asagida dedi doktor. Ama bi sikinti olmaz ileriki haftalarda yukariya cikabiliyo dedi. Basina boyle bisey gelen varmi daha sonra yukariya cikan
N-23 Tezgel canım haftan çok erken inşallah çıkacaktır, rahmi tam kapatmamış sadece asagıda demiş dınlen çıkma ihtimali çok yüksek senin
iremnur_17 Tezgel evet benimki rahim ağzındaymış kanamam da oluyordu yukarı çıktı çok şükür ☺️ bol bol dinlenmeni eğilip kalkmamanı fazla ayakta durmamanı öneriyorum zaten doktorunuzda anlatmıştır 🫶🏻
Merveeemsiii Tezgel benimde aşağıdaydı 10/11. Haftalarda falan haftam ilerledikçe yukarı çıktı çok şükür , ilişki kesinlikle yasaktı , suan her şey normal gözüküyor çok şükür
Fnen Tezgel benim ilk gebeliğimde 12. Hafta civarı öyleydi sonra yukarı çıkmıştı 1 ay sonra herhangi bir tehlike vs bahsetmedi doktorum im yada bir yasak koymadı
Minigiim-vebenn52 İlişki sakıncalı mı diye sorsaydın keşke aşağıdayken sakıncalı oluyo sanırım ama emin değilim daha iyi bilenler yazacaktır
Tezgel Minigiim-vebenn52 o an iliskiyi sormak aklima gelmedi ama bu gibi durumlarda yasak doye biliyorum bende zaten bulantim var olmuyo o yuzden ilsiki 🙊🙈🙈🙈
sudecirak1716 Benim ilk gebeligimde plasenta assagidaydi ilişki yasaktı ağır kaldırmak fazla yorulmak herşey yasaktı kanamalı bir hamilelik geçirdim doğumum ani oldu o yüzden
Tezgel sudecirak1716 kanamam yok cok sukur bugunde kadarda hic olmadi doktor cok sıkıntı etme dedi zaten ilerleyen haftalarda yukari cikabilir dedi
N-23 sudecirak1716 benimde şuan öyle, kanama kaçıncı haftada oldu bide doğumu ne zaman yaptınız bende çok korkuyorum
Tezgel Merveeemsiii benimde haftam kucuk şu an insallah sizin gibi yukariya cikar ilk gebeligimde boyle seyler yasamadm o yuzden korktum biraz
Zbbozkurt Benimde o haftalarda aşağıdaydı hatta iki kere de kanama yaşadım şimdi 16 haftayı geçiyoruz yukarı çıkmaya başlamış ama ilişki ağır kaldırma uzun yürüme yorulma gibi şeyleri yasakladı doktorum rapor verdi dinlenmeyle geçiriyorum zamanımı
Tezgel Zbbozkurt banada dinlen yorulma agro kaldirma gibo seyler soyledi calisiyorm devam edebilirsin calismaya dedi
Tezgel Fnen evet benimki de korkutmadi sadece dikkatli olmadi biraz asagida oldugunu soyledi zamanka cikabikir yukari dedi. Insallah cikar insan ister istemez endiseleniyor cunku