Tugceliko-19 Sahdormommy valla ben 32 den sonra 2 haftada bir nst diye biliyorum . Ama tabi istisnai durumlar var
ranallci 35 den 37 ye haftada 1 çağırdı doktorum şimdi 39 dayım 38 den beri 4 güne bir çağırıyor suyu yeterli mi sancı ve açıklık var mı kordon akışı vs kontrol ediyor.
annesi53 Sahdormommy normal bana da öyle dedi 34 deyim 36 da gel dedi bebek hareketlerinde azalma hissedersen hemen gel dedi
aysenuurr11 Sahdormommy doktordan doktora degisir bu. Kimisi de 32de nst ye giriyor ben 34de basladim mesela.
Yyemus Sahdormommy siz 1 hafta sonra gidin😁 beklemeyin 2 haftayı. Bu haftalardan sonra sık kontrol gerekiyor