ebrarmom08 12+2 yiz bugün doktorumuz bazen kızlarda da kabarıklık oluyor ama erkek çok yüksek ihtimal dedi . 🥰 @Cinsiyettahminidolunayes tahmin yapmıştı %75 erkek demişti tuttu tahmini de yani 🥰
Bsssr ebrarmom08 sağlıkla kucağınıza alın ınsallah bende 12 haftalık oldum bugün şükür . Sizde bebek sagda mı soldamıydı Buda hurafedir belki ama ☺️
EEEEEEEEL ebrarmom08 yani burda okuduğum postoarda tahmin ettigi erkek bebekler değişmemiş ama kız tahmin ederken yanildigi çok olmuş. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşaallah ☺️
ebrarmom08 EEEEEEEEL AMİN inşallah doktor gösterdi ultrasonda ama bazen kız çocuklarındada kabarık olabiliyomuş yanılıyorlarmış
Cinsiyettahminidolunayes EEEEEEEEL yoo erkekde de yanilmam olur Genel olarak yanilmam da olur %90 bilirim %10 yanilirim Gunluk 101 bildirim bakiyorum burda ben insta haric
annesininaski_ Cinsiyettahminidolunayes bana da tahmin de bulunurmusun 13 haftalık https://photos.app.goo.gl/BkbuVsdhM9tqhVPMA
ebrarmom08 Cinsiyettahminidolunayes sen kontrole gidince 12 haftada tekrar at demiştin sen tekrar sorunca attım cnm