Edos1212 Haftada olanlar nasıl hissediyorsunuz ?hareketleri hissetmeye başladınız mı ? cinsiyetleri söyleyelim 😍
Melek__55 Edos1212 harketelri 16 haftadan beri hisedyorm iyi gidiyor şuanlik rahatım cinsiyeti 20 haftada öğrenczz bakalım sizinki ne cinsiyet
Ecemnm Edos1212 ben bugün 18 oldum ama hafiften hissediyorum çok şükür bazen hissetmiyorum 🥰 bu arada cinsiyet erkek
On-Fr-Tu Edos1212 18 olmama 1 gün var. Dün kontrol de erkek dedi doktor. Ama karnım hala belli değil kimse anlamıyor komşular filan bende söylemedim. Ne zaman belli oldu o zaman öğrensinler
Edos1212 Melek__55 erkek ben 15. Haftada öğrenmiştim bugün tam 18 haftalık olduk ama hala hareket hissetmiyorum
Deletedmom_112 Melek__55 ayy bende yeni 16 oldum sanki arada pıt pıt bişey batıyor gibi oluyor çok heyecanlanıyorum o bebiş midir nssıl oluyor hareketi
Sehermahsum7321 Edos1212 inşallah kilolu olanlar geç hissediyor diye demişti doktor yağı fazla olan benim de pazartesi günü kontrolüm var en son 14 haftalık gittim dün detaylı ultrason gittim erken olduğu için ertelediler ama cinsiyeti öğrendik ama
Camlicagizem Edos1212 Hareket ara ara hissediyorum cinsiyet kesin olmamakla birlikte erkek gibi dendi bakalım detaylıya kaldı kesinleştirmek😌
FatSon9993 Edos1212 18+5 haftalık hareketleri 17cı haftada hissettim cinsiyetimizi perşembe öğreneceğiz Allah izin verirse 😇