28.haftaya gireceğim ama son haftalarda yaşadığım geçmek bilmeyen bi akıntım var eğer geçmezse doktorum normal doğum yapmayı uygun görmeyecek diye çok korkuyorum ilaç kullanıyorum ama pek bir fayda göremedim gibi başına gelen ve çözüme ulaşan var mı ?