Bebegimveben Merhaba Devlet hastanesinde randevu bulamıyorum. 28 de kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmam lazım. Acilden girsem yaparlar mı acaba hemşire arkadaşımız var mı ya da daha önce böyle yapan?