meral12- Az önce doktorun tanindan çıktım 15 gün sonra 2li tarama testi yapicaz dedi korkuyorum kötü sonuç çıkar diye sizce bı şey olur mu gereklimi yaptirmak
Sbha_13 meral12- korkutma kendini canim yaptirmalisin bence yaptir insallah Allahin izniyle bisi cikmaz
buse_9397 meral12- bence gerekli tabiiki . 2li test korkulacak bisey değilki. Hem bebeğin gelişimini inceliyorlar hemde kan testi yapıyorlar bu kadar korkmana gerek yok
busraayksll Evet abartma o kadar ona gelene kadar detaylı çok daha önemli mesela onda tek tek kalp odaciklarina kadar parmak sayılarına kadar bakılıyor, ki yanılma payı da olan rutin testler bunlar