Cansuu55 Kızlar az önce çatı muayenesinden çıktım kemik yapından normale engel nir durum yok ama çıkışın dar dedi başı yukarı daha hareketli o yüzden de olabilir dedi sizce bu durum normal doğuma engel mi , ilk gebeliğim bilmiyorum
Mylove47 Cansuu55 döner o son hafta belli olur bende çıkışımda normaldi ama kanala girmemisti ama engel değil dönmezse engel olur son hafta
buse_9397 Cansuu55 umarım döner eğer dönmezse normal doğum yapamazsın. Çatının dar olmasıda gayet normal ve ilk doğumun olcak . Doğum anındaki acilmana bağlı normal doğum olup olmaması. Çatı darlığı içinde keğel egzersizler yapabilirsin . Özellikle squat
Aysee1123 Cansuu55 Bebeklere belli olmuyor ne zaman dönecekleri şu zamandan sonra dönmez etmez diye kesin konuşmamak gerek. Elbette ihtimal düşüyor ama oladabiliyor yani. Kısmet artık düşünmeyin çok
Aysee1123 Hilal_blc Dönüyorlar ya o belli olmuyor. Her bebek için geçerli değil elbet ama benim mesela 35 te baş gelişken 36 da makattı. Geçen hafta 38 de yine baştı. Zaten benimki çok hareketliydi hep hiç şaşırmadım. Şimdi 39 olduk yarın kontrol var bakalım. İhtimal elbet düşüyor bir haftadan sonra ama oladabiliyor 😊
glsmogrtmn Cansuu55 ben bugün 38+1im ve bu haftaya kadar bekledik dönmedi normal doğum çok riskli bu yüzden Perşembe günü sezaryenle dünyaya gelecek kızım