2boymoms 3 gün önce geldim doğum için hala doğum yapamadım suni sancı verildi sancım oluyor ama açılma aynı 7 8 santimde kaldı bebekte geride rahim duvarı mi nede kalınmış çok zorlanıyorum Allah için dua edin doğumum olsun bir an önce
Ervanurumm Allah kolaylık versin bende 2 gün çekmiştim sancılarım çok yüksekti suni sancı ya gerek yok demisti doktorum zorlu bir süreçti Allah yardımcınız olsun