svgkrtozdmr benim doğum yapmadan 2 gün önce karnımın alt kısmında adet olcakmisim gibi oldu kasiklarim ağrısı çok sik tuvalete çıktım baskı çoktu zaten kanaldaydi bebek 38 den beri sonra o adet olcakmisim gibi olan ağrı giderek şiddetlendi hani artık uyutmamaya başladı anladım o şekilde doğum sancısı olduğunu yani azalmayan giderek şiddetlenen bir agriydi herkeste farklı oluyor ben bu şekilde hissettim ağrıyı şiddetli adet sancisi gibi oldu benim