Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim saglık ocagında kan verdim tsh degerim normal fakat t4 referans degerindne dusuk cıkmıs. Henuz doktora sormaya gidemedim, internette korkutucu seyler yazıyo böyle bir durum yasayan var mı? Bu arada onceki aylarda yaptırdıgım tahlillerde hep normaldi bu sefer düsük cıkmıs