Kızlar az önce doktor randevum vardı çok dua ettim allahım sen bana hayırlı ve sağlıklı bir şekilde erkek evlat ver diye bir tane kızım var dünya tatlısı birde oğlum olsun çok istiyordum çok dua ettim hayırlısı olacaksa erkek evladım olsun diye ve sağlıklı olsun diye ama olmadı yüzde doksan kız dedi zaten daha da değişmesi imkansız üzüldüm biraz içim buruk oldu eşimde kızdı saçmalama dedi hayırlısı buymuş dedi Rabbim nasip ederse iki kız annesi olacağım sağlıkla gelsin 🤲