Kızlar 20 haftalık hamileyim asla uyuyamıyorum. Normalde yüzüstü uyurdum her zaman başka şekilde dalamazdm uykuya şimdiye kadar da doktorumada danışarak hep uyudum yüzüstü ama artık karnımdan uyuyamıyorum sola sağa yatınca da kollarım çok ağrıyor sanki bütün ağırlığım kollarımda gibi sırt üstü zaten uyumayın diyorlar ne yapacagımı şaşırdım benim gibi olan var mı hamile yastıgı sizce işe yarar mı