19 +5 haftalık gebeyim. Geçenlerde yine yazmıştım hatırlayanlar olur belki sağ boşluk ağrısından duramıyorum diye. Bulunduğumuz yerdeki acile gittik idrar tahlili yapıldı enfeksiyon var dediler antibiyotik yazdı bu gün 5. Günü olacak ağrı ne geçti ne azaldı çok canım yanıyor gece gündüz uyku denen bişe kalmadı. Ağrıdan kıvranıyorum çok acı çekiyorum. Enfeksiyon da böyle bir durum yaşayan var mı beş gündür antibiyotik kullanmama rağmen hala geçmedi. Lütfen yardımcı olun lütfen