1 buçuk senedir gebelik oluşmuyor. 1 kere kimyasal geçirdim . Rahim filminde sağ tüpte ödem olduğunu öğrendim. Ve sürekli tekrarlayan vajinal enfeksiyonum var. Ne yapmam gerektiğini nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilmiyorum. Ne enfeksiyon geçiyor ne hamile kalabiliyorum. Tüpün alınması mı gerekir tüp bebek durumu ne olur? Yoksa doğal yolla gebe kalabilir miyim? Enfeksiyonum geçer mi 😬 çatlatma iğnesi adeti düzenli olan kişilerde işe yaramıyormuş benim adetim de düzenli