Papatyam27 Anneler 17 haftalık hamileyim gece 3 ten beri ishal ve istifra ediyorum sabah kahvaltı ettim 2 dakika içinde onuda çıkarmak zorunda kaldım bu bi salgın mı çünkü istifra bu zamana kadar hiç etmedim hamilelikle alakalı değil bence
karanmom Papatyam27 ben 1 aydır bu hastalık ileyim sanırım salgın 🥹dogurcam nerdeyse halen karın ağrısı ishal ağrı yapio ishal anlayamıyorum doğum sanciismi ishalmi diye herşey birbirine karıştı
Elifcee25 Papatyam27 Bende yasadim hamileyken hemde 2 kere bu salginlari kim saliyosa salmasin artik rica ediyorum.