Ben kestirmedim ilk haftalarda boyattım çok şükür şuan bişey yok 16 haftalık olduk ama şunu da söylemek istiyorum annem 13 yıl önce hamileliğinde saçını kestirmisti onunla etkisi var mı bilmem hatta baya kısa kestirmisti kardeşim malesef ki doğduğunda organları tersti ve kalbinde birçok sorun vardı ameliyat olsa da yaşamadı 3 günlükken toprağa verdik. Ben her ne kadar inanmak istemesem de bir yandan aklıma gelmiyor değil bu ihtimal