KuzeyinAnnesi10 ben şu oturaktan almaya gittim ama çok az şubeye 1er tane gelmiş bulamadım, silikon bardak, kaşık, süt saklama poşeti, bebek askısı aldım ben de. Kaşık ve bardak baya iyiydi bu arada hala bulabilirsen tavsiye ederim. Biberon kurutucu gerçekten gerekli mi bu arada? Bilgisi olan var mı?