Goksu_argum_1 myprincessgirl aynen ya bnde baktım baya yoktu orda çalışanlar tanıdıklarına ayiriyo büyük ihtimalle yoksa katalogta olan bı ürün gelir ben sabah açılır açılmaz gitti yoktu
Burcuilker1 Goksu_argum_1 ben alacaktım yani bebiş biraz tombiş olsa zor sığar herhalde ve önü açılandan değildi almadım gerçi almak istesem de yoktu kadının elinde baktım inceledim🤣🤣
Deryazym Bekledigimmucizemm been 😂😂 küvet kova maşrapa ve file aldım bimden internet fiyatı çok pahalıydı
Twobabysmom KuzeyinAnnesi10 O saatte doktor randevum vardı yoldaydim git gel daha yeni eve girdim halim kalmadı gidip bakmayı çok istiyordum
Snjsid839-_ Bekledigimmucizemm bende küvet için gittim sadece 1 tane gelmis kaptım ama kapı açılır açılmaz gidince alabildim yoksa kalmazdı
Bekledigimmucizemm Snjsid839-_ yaa güle güle kullanın evet çok az sayıda getirmişler bende bebek yorganı yastığı nevresim takımı buldum aldım onları artık küveti de internetten halledicez
umranndmr Ben değil ama sağolsun görümcem üç tane bim gezerek aradığımız bütün şeyleri buldu yastıktan tutun nevresim takımına yengeçten tutunda hışırtılı kitaba kadar 🥰😍
Snjsid839-_ Bekledigimmucizemm teşekkür ederim canım tekli olunca fiyat pahalı oluyor baya set halinde yine indirimli oluyor internette
myprincessgirl Goksu_argum_1 evet ya alıyorlar ilçe de yaşıyorum 3 tane bime gittim herkes mi yengeç için gitmiş anlamadım geri kalan her şey vardı
KuzeyinAnnesi10 Burcuilker1 ay sorma ya nasıl dağıtıyorlar al işte abla dağıtmadan dimi yok illa dağıtacak
Burcuilker1 KuzeyinAnnesi10 valla ağız mendili 2 paket 1 küvet filesi biberon seti bide alıştırma suluğu aldım daha alacağım vardı ama giremedim araya ahahh korktum🤣🤣🤣
Kukulikukuli12 KuzeyinAnnesi10 kızımın 1.5 senelik fotograflarını bastırmıştım onun için aldım 3 tanesi full doldu zaten 🤣🤭
KuzeyinAnnesi10 Gamzeaksam bende ilk defa erken gittim geçen A101 e gitmiştim şok geçirdim bide kapıda dedikodu yapıyorlar toplanıp
umranndmr KuzeyinAnnesi10 Allah bin kere razı olsun kendisinden görümce değil de öz ablam gibi kendisi 😇🙏🏻
KuzeyinAnnesi10 Bekledigimmucizemm bizim bimde çok vardı kalmıştı alan yoktu ya ben küveti daha görmedim hediye alındı ona göre alicam o yüzden bekliyorum