Ben tüp bebek yapmadım normal yolla hmile kaldım ama gidiyorum şerife hanıma. Bir tanıdık tüp bebek tedavisi görüyor ve ikizlere hamike kaldı. Başarı oranı yüksek bir doktor. Çok ılımlı çok hoş sohbet işinin ehli. Biraz pahalı diye biliyorum sadece. Birde çok yoğun. Bunu göze alarak gidin