Srp53 4 ay önce kürtaj oldum kalbi durmuştu ihtimal vermiyorum ama erken gebelik testi sanki çizgi var gibi çok silik ben mi yanlış görüyorum 
Miracleee Srp53 çok silik çizgi var gibi. Ayrıca her hamilelik de farklı ilerliyor. Bende iki kimyasalda yaşadığım belirtileri sağlıklı gebeligimde yaşamadım.
Srp53 Bu arada ilk gebeliğimde yaşadığım belirtilerin hiçbiri yok zaten adet belirtilerimi de kaybetmiştim kürtajdan sonra
Srp53 Kaplan42 ben de öyle görüyorum adetin 27. Günündeyim henüz kürtaj sonrası şaştığı için bilemiyorum tek bi ilişkim olmuştu o yüzden çok da güvenemiyorum kan versem çıkar herhalde
Srp53 Miracleee ay bilemedim ki kan verdim bakalım dediğim gibi tüm belirtileri kürtajla kaybettiğim için anlayamıyorum
2melek_anne Bunlar çok yanıltıcı sizi üzmek istemiyorum bende çok kere oldu en güzeli prodocter alın onlar asla yanılmaz 😊
2melek_anne Srp53 keskinlikle yanılıyor ben çok gördüm sonra koşarak hastaneye gittim hep üzülerek döndüm oyuzden umitlenmeyin tekrarlayın testi 😊
2melek_anne Srp53 yaz muhakak merak ederim cnm Allah tez zamanda sana da nasip etsin ben şuan 23+3 um🤗🙏